Monday, September 3, 2012

Great day!

Jag älskar de dagar då allt känns på topp!
Idag är en sådan dag. Jag fick sova länge och jag har haft en trevlig chatt-stund med Elin som är i Tokyo. Jag har ätit en supergod frukost bestående av hemmabakat morotsbröd med gott te till. Nu är det jobbsök som är på G och hittade precis ett jobb jag vill söka. Som pricken på i:t så har jag god broccolisoppa i kylen att äta till lunch och det är soligt och varmt ute idag!

Såklart så måste en sånhär dag ha ett soundtrack. Eftersom jag är ett stort fan av Sagan om ringen är det såklart filmernas soundtrack som rullar idag. Det är bra eftersom det ger stämning men man kan också tänka eftersom det knappt är någon sång.




I love the days when everything is feeling great!
Today is one of those days. I got to sleep as long as I wanted to and I've just ended a lovely chat with Elin who's in Tokyo this year. I've also eaten a yummy breakfast, home made carrotbread and a nice cup of tea. I'm job hunting today and I've all ready found a job to apply for. An on top of that I've got a great broccoli soup (home made) in the fridge that I can eat for lunch. It's also sunny and warm today! 

And a good day like this has to have a soundtrack. I am a huge fan of Lord of the Rings and of course today's soundtrack is the soundtrack to the movies. It's a good working soundtrack since there's almost no singing, which maked you able to think and concentrate. 

1 comment:

  1. Tack så jättemycket, jag blev själv väldigt nöjd med bilderna. Älskade verkligen att vara där uppe, naturen & framför allt luften var så härlig där uppe.

    ReplyDelete