Saturday, July 28, 2012

Nya tyger


Idag gick vi en sväng på stan och det inhandlades lite nya tyger. Tygbutiken hade ju sommar-rea! 

Today we went for a walk in town and I bought new fabrics. The fabric store had a summer sale! 


Dessa tyger är inte alla nya, men de har inte blivit använda än. Därför ska jag av dessa sex tyger göra ett nytt lapptäcke. Jag har inte visat det första lapptäcket jag gjort än, här på bloggen! 

These fabrics aren't all new, but they haven't been used yet. That's why I'm gonna make a new quilt of them. I haven't yet shown my first quilt on this blog! 

3 comments:

  1. härligt, så otroligt fint det ser ut! mysiga, lantliga tyger med blommor, så vackert. skulle gärna vilje se hur det blir, om du ska visa i bloggen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jag hoppas att det kommer att blir bra. Men det är ett stort projekt och det kommer nog ta ett tag :) Kanske jag uppdaterar lite om processen också!

      Delete
  2. Åh, vilka vackra tyger! Ge miiiiig..! xD Varför finns inte såna där fina tyger här, där jag bor?

    ReplyDelete