Saturday, June 9, 2012

Nere på marken

Åkerfräken
1/400,  f 2,5,  ISO 400

Härliga bilder kan man få till när man kryper runt på marken. Detta foto togs i söndags då vi hade fotoutflykt med fotoklubben. Det var en väldigt rolig dag och jag fick många fina bilder. Jag kommer att visa fler så småningom.

You can really take wonderful pictures when you're crawling around on the ground. I took this picture last Sunday on a outing with my photo club. It was a great day and I got many pictures I'm happy with. I'll show you more later on. 

2 comments:

  1. sv. ja, och jag tror inte att de (alltså Johnny) hade förlorat på det, snarare vunnit. Yamada-fansen stannar nog ändå, fastän han inte är i bild heeeela tiden, och samtidigt kan nya människor lägga märke till de andra.
    I Kanjani8 kan jag faktiskt inte komma på en enda enskild person som skulle vara "fan-magneten", och som hela gruppen skulle falla på ifall han slutade. Det skulle vara Subaru då, mest pga hans röst. Men överlag tycker jag de alla får lika mycket uppmärksamhet, bara kanske i olika sammanhang. (Varför börjar jag alltid prata om Kanjani8? XD)

    ReplyDelete