Monday, May 14, 2012

Hopp

Hopp

Detta var min bild för denna veckas Fotosöndag. Jag hade tänkt ta en bild på min pojkvän där han hoppar.  Han kan göra coola hopp och jag är väldigt nöjd med en bild vi tog 2009 och jag hade tänkt göra en liknande, men bättre denna gång. Dock blev han förkyld och ingen hoppbild blev av. Då blev det här min bild istället. Med ordet hopp får man tolka bilden som man själv vill. Det ger fler möjligheter så jag gillar den. Det ser nästan ut som det står Hopr, men det går bra ändå. :)  Vill ni se alla bidrag till temat hopp klickar ni på fotosöndagbilden.

5 comments:

  1. Riktigt fin bild!

    Svar: Jovisst! :) Nej vad mysigt! :D Åhå vilken show det var på det klippet! Int så pjåkigt!
    Min syrra var helt tokig i Miyavi ett tag som också är från Japan, köpte hans skivor och allt möjligt.

    Hoppas du får en fin vecka! :D

    ReplyDelete
  2. Hej! Det var ett tag sen hur är allt med dig? Jo poledance är grymt jobbigt och riktigt kul! :)

    ReplyDelete
  3. sv. Jag tänker att jag borde köpa den eftersom jag vill ha Kenichi Matsuyama i min hylla XD Men det får nog vänta ett tag, fast jag vill ändå jämföra priser och sånt. Det går typ inte att ladda ner filmer alls på min dator just nu, vet inte vad det är. Fast jag kanske hittar den streamad nånstans, måste leta nån gång!
    Ah, låter ju inte bra :/ Så är det ju med rätt många filmer tyvärr, att mycket inte kommer med.

    Hahaha XD Jag hade halvt hoppats att ingen skulle märka det XD

    ReplyDelete
  4. Väldigt fint!!! :D

    sv: Ja verkligen. Livet är inte så roligt just nu. Min KASAM (Känsla Av SAMmanhang) är inte bra. *kramar tillbaka*

    kram kram

    ReplyDelete
  5. Sv: Nej, precis. Håret blir ju blankt av silikoner. Men är det bra i längden? Nej. Och det är jävligt synd när folk tror att de behandlar håret med någon magisk olja och så är det bara samma skit som i allt annat. Men jag håller verkligen med dig i det andra, jag älskar flaskorna och etiketterna! Jättefint!

    ReplyDelete