Friday, May 11, 2012

Flytande

Solid

Veckorna går snabbt och det är redan helg nu. Tiden bara flyger iväg känns det som. Min japanska kurs är nu avslutad och jag klarade även den skriftliga uppgiften vilket känns toppen. Nu gäller det bara att hålla igång det också. Bilden ovanför har jag tagit nu i veckan till min fotouppgift i den lilla fotokurs jag också tar. Jag älskar verkligen fotografi och kände att jag behövde lite inspiration igen, så jag hoppade på den avancerade kursen som erbjuds här på universitetet. Jag känner att jag gjorde rätt val, för jag har lärt mig många nya saker. Många tips och trix som jag tidigare inte tänkt på eller saker jag inte vågat prova förut (som tex HDR foton). Även om jag fortfarande står utan jobb till sommaren så har jag inspiration och drivkraft i alla fall. Vi får se hur det går!

2 comments:

  1. Måste säga att jag verkligen gillar din bloggdesign! Sjukt fint!

    Svar: Ja-a det var jag :D Oj nice! Jag gillar verkligen Umeå, den kommer vara mitt stora kulturhopp när jag flyttar hem till Ö-vik igen. Känns som att det i alla fall händer lite mer där än i min egen hemstad.
    Nej vad fint! :D Vad lyssnar du på för musik? Jag lyssnar inte så mycket på In Flames just nu, mest pojkvännen som gör det. Men jag har ju släpat med honom på Nightwish, Urkult och lite annat så tyckte det var fint att jag fick följa med honom på något band han verkligen gillar :)

    ReplyDelete
  2. Grattis! Både till japanska kursen och att din bild valdes att visas fotosöndag(en?)s hemsida! :D

    ReplyDelete