Wednesday, May 9, 2012

Feber!


Fotosöndag länkade på facebook till febers utvalda bilder på temat spets och jag blev mäkta förvånad när jag såg min bild som tumnagel. Än mer underligt känns det när ens bild är gigantisk på en sida och någon har skrivit och kommenterat bilden.  Väldigt roligt! Här kan ni läsa vad de skrivit. 

Denna veckas tema är "Hopp" och jag har redan två idéer som jag ska försöka göra. Men att få sin bild utvald andra gången man är med i fotosöndag känns väldigt roligt. Det är egentligen inget som behövs (att bilder väljs ut), det roliga är de kommentarer man får och som man ger till andra. Att se alla de bilder som alla har tolkat samma tema är väldigt roligt och man blir full av idéer och inspiration. Jag gillar också att fotosöndag har fått mig att bli mer aktiv på flickr. flickr är verkligen en rolig sida full med fantastiska fotografier och det är roligt att lägga upp sina egna och se hur ett galleri byggs upp. Kolla gärna in i mitt galleri.  
^__^

1 comment: