Wednesday, May 2, 2012

En inspirerande kväll

Reflection

Idag hade vi en ungdomskväll på F'labb och det är roligt hur inspirerad man kan bli av att bara träffa några till som gillar fotografi. Hur vi, som tidigare inte haft kontakt med varandra ändå har så mycket att prata om och hur vi nickar instämmande till saker vi alla upplevt. Det är inspirerande att få se andras bilder och att prata kring bilder. Jag är väldigt glad att jag drog igång detta projekt, för jag känner hur min fotolust börjar komma tillbaka. Kanske också för att våren börjar komma och ljuset kommer med den. Ljuset gör mycket för mig och min hälsa. Och utan ljus blir det inget fotograferande heller! 

3 comments:

  1. åh, en fotoklubb! låter hur trevligt som helst! :) minns när jag gick foto a i skolan, fotade massor då!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, det är verkligen superkul att ha en fotoklubb! :D

      Delete
  2. Tack så mycket! :) Har hunnit kika igenom din blogg också, du tar väldigt vackra bilder.

    ReplyDelete