Sunday, May 27, 2012

Sidofläta


Dagens frisyr fick bli en sidofläta. Jag lade benan ganska mycket åt sidan så effekten blir lite "rockig". Jag ser nu att jag kanske borde ha kammar igenom håret innan vi tog bilderna. Nu ligger det åt alla olika håll, jag hade precis kommit hem från en cykeltur när vi tog dessa bilder. 

Hur gör man denna frisyr? 
Det är en inbakad fläta längsmed sidan av huvudet. Avsluta med en genomskinlig snodd. 

Jag har flera frisyrer jag tänkt göra videor av så ni kan se hur man gör. Om ni har något önskemål är det bara att säga till!

4 comments:

  1. Fin frisyr!!! :D

    sv: Jag såg det! Jag följer dig med! :D

    kram

    ReplyDelete
  2. SV: Tack! En flytande textilfärg från Stoff&Stil :)
    Fin fläta, önskar mitt hår var så tjockt!

    ReplyDelete
  3. sv. Ja precis, kommentarer som de där är ju bara till för att såra. Fast jag förstår inte hur man har samvete till sånt..
    Ja, det är sant! Hur ser man egentligen "asiatisk" ut? XD

    Ah, jag förstår. Jag kan inte heller betala med Visa med mitt kort, så jag måste ha mamma att göra det. Men jag kom på att det funkar med paypal (eller, jag har bara testat det en gång och jag har inte fått mina grejer än, så jag är inte helt säker) så nu blir det kanske lättare för mig att köpa! (fast jag vet inte om det är en bra sak XD)

    ReplyDelete