Wednesday, April 18, 2012

Vår?


Nu börjar jag vilja ha vår på riktigt. Och då får man 1 dm mer snö istället. Våren blir nog otroligt sen detta år känns det som. När ska man få börja ha andra skor än kängor? När ska man få byta ut vinterjackan mot något lättare? Jag kan inte vänta tills all snö smälter bort. Plussidan är att allt blir himmelskt ljust eftersom att solen går upp tidigt och ned sent. 

Bilden ovanför är från i sommras och en utflykt jag gjorde med mamma och min bror. Jag har ännu inte scannat in filmrullen jag framkallade tillsammans med Stina. Men istället fotade jag av alla mina negativ. Det gav en rätt läcker effekt tycker jag. Bilden är egentligen helt skarp men eftersom att negativet böjer sig och ligger i en plastficka så blev det en rätt snygg oskarp effekt.  Plus att man ser negativremsan på sidan.  Snart ska jag nog framkalla två rullar till! :) 

1 comment:

  1. OMG! thank you! i kinda felt like no one was watching my videos, but hey! i do it for fun!

    Yeah, i use screenflow! it's awesome but it does cost some cash! I've tried other programs but they all lack in so many ways! screenflow is the best!

    KRAAAM!

    ReplyDelete