Tuesday, April 24, 2012

Längre hår


Mitt hår når nu ned till midjan på mig. I alla fall om jag står helt stilla, rör jag mig så ser håret inte lika långt ut. På bilden är håret nytvättat och helt okammat. Jag lät det torka av sig själv medan jag satt och kollade på tv. Jag gillar verkligen hur det ser ut på bilderna och det är verkligen en motivation att kunna titta bakifrån och se hur långt håret är. För framifrån så ser håret mest ut som vanligt hela tiden.

Hur långt hår vill jag ha egentligen? Det har jag funderat på i några veckor nu. För att bara låta det växa utan ett mål känns lite tråkigt. Det jag har kommit fram till är att jag vill ha så pass långt hår att det ser riktigt långt ut även när jag har håret fram. Nu när jag har mitt hår fram går det ungefär nedanför brösten och för mig så ser det relativt långt ut, men inte sådär kraftigt långt. Så jag vill nog ha 10-15 cm till tror jag innan jag är nöjd med längden. Så klart är jag väldigt nöjd just nu också, jag gillar verkligen mitt hår. Men det är häftigt att veta att man kan få ännu längre hår.  Det är bara att spara!

No comments:

Post a Comment