Monday, January 16, 2012

Nummer 1

Klicka på bilden för att komma till nyaste numret. 

Nu är det nya numret av Divine Magazine ute och precis som förra numret är det jag som har satt ihop och gjort layouten till tidningen. Ta gärna en titt! 

Detta blev dock sista numret som jag layoutar. Det tar tyvärr mer tid att göra än vad jag har tid över och jag måste prioritera andra saker först. Men jag hoppas att det går bra för dem i framtiden! 


The new issue of Divine Magazine is now up, click on the picture to have a look at it! Like last time I'm the one who put it together and fixed all the layout. This was my last time though, I feel it's taking up too much time. Time that I don't really have a lot of. But I wish them well in the future! 

1 comment:

  1. Sv: Tack :D
    Jag uppdaterade till en 600D för jag ville kunna filma med kameran också, och det är praktiskt ibland med vinklingsbar skärm :) när jag reste hade jag alltid med mig två kameror, min 450D och en liten kompaktkamera för att kunna filma, lite tungt /:
    Du har inga planer på att resa till japan? (:

    ReplyDelete