Tuesday, January 24, 2012

Kreativitet

Att stiga upp tidigt på morgonen är något som jag borde göra oftare. Det är otroligt skönt att sova på morgonen, men att stiga upp tidigt och att se solen gå upp är härligt.  Idag så sprudlar min kreativitet och det är så härligt!

Jag har en teckning på gång och den är helt annorlunda från vad jag brukar göra. Det ska bli spännande att se hur den blir tillslut. Sedan har jag jobbat lite med logga och lite bilder till vår j-pop blogg, I'm Turning Japanese. Vi släpper bloggen imorgon och jag ska fixa med lite mer saker idag. Ska träffa Elin ikväll och då ska vi göra det sista.

Det ni ser till höger är något som jag sysslar med just nu. Det är en ny layout till Lily och hon ville gärna ha en ritad bild. Jag släppte mina tyglar och det är verkligen jätteroligt! Hur den färdiga layouten blir får ni se senare!

Hoppas ni har en bra dag!

1 comment:

  1. Jag kan knappt bärga mig! För min nya layout och för att se er andra blogg!!

    kram

    ReplyDelete