Monday, January 9, 2012

Att bli bättre



För att bli bättre så gäller det att man utmanar sig själv. Att man inte ger upp för att det blir lite jobbigt. Idag sitter jag och jobbar med Divine Magazines layout. Layoutarbete är något jag verkligen vill bli bättre på och eftersom att jag har tagit på mig att göra detta så krävs det att jag gör färdigt det även om jag ibland   kör fast och inte vet vad jag ska göra. Det är bara att köra på.  

Jag varvar även med lite arbete med den nya j-pop bloggen. Det är så spännande att se den nya sidan att växa fram! 

2 comments:

  1. Hm underligt att jag inte kan svara på vissa inlägg på din blogg men här kan jag kommentera iaf :D

    Bra och sant inlägg! Försöker själv nöta finskan nu och ville bara ge upp för några timmar sen, men nej, inte den här gången :)

    Svar: Eller hur! Ahaja, jag har inte hört om den ännu, men däremot om nån annan olja.. oljebasen var såklart mineralolja, ren skit..
    Jag önskar det fanns fler utbildade människor, inom no-poo så att säga, haha. Så att det är ännu mer vetenskapligt på nåt sätt och inte bara vi som tror på det. Skulle vara kul om man kunde få läsa om nåt sånt i dagstidningarna, men lär ju aldrig ske pågrund av allt marknadsfört konsumerande..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm. det är ju jättekonstigt! O_O Kanske inte sidan fick ladda tillräckligt?

      Ja, sånna "oljor" brukar vara så tyvärr. Och ja, du har helt rätt. Det är kapitalismen! hehe

      Delete