Friday, December 23, 2011

Mitt hår | v.5

25/7 2011

Mitt hår | v.5

Först och främst vill jag rikta tankarna till Norge och det hemska som har hänt innan jag börjar med detta inlägg.

 

 

Nu har det redan gått fem veckor! Tiden går snabbt när man har roligt, för roligt har jag och håret mår superbra. Förutom att jag brände min hårbotten vid besök på stranden så har håret och hårbotten mått riktigt bra än så länge. Mitt Fructis balsam tog slut så nu prövar jag ett ny från L'oreal för att se om det gör någon skillnad på håret. Jag vill komma fram till ett balsam som är 'bäst' och därför tänkte jag rpvöa några olika märken innan jag bestämmer mig för att köra ett balsam länge. Så min första balsamflaksa räckte i ungefär en månad och konstistensen var ganska rinning/tunn. Det kändes inte som att den återfuktade så mycket i topparna men den var mycket bra att tvätta hårbotten med och håret blev verkligen glansigt och fint.  :)

No comments:

Post a Comment