Friday, December 23, 2011

Mitt hår | v.14

27/9 2011

Mitt hår | v.14

Här kommer en liten uppdatering på mitt hår! Jag tappade stinget eftersom att håret beter sig vanligt och jag alltid glömt att fota mina fina flätor och frisyer. Men jag tänkte göra en liten uppdatering nu i alla fall, jag vill inte att dokumenteringen skall stanna av. Det är alltid roligt att se på förändring.


Såhär såg mitt hår ut igår:









Jag använder fortfarande Fructis balsamet varierat med Garnier balsamet.



Ibland händer det att min hårbotten börjar klia och blir alldeles torr. Jag har noterat att det nästan alltid sammanfaller med att mina naglar har blivit långa, men jag vet inte om det kan ha med varandra att göra förutom att man lättare klöser sönder hårbotten och för dit bakterier med naglarna. Men varför torrheten och kliandet börjar vet jag inte. Min lösning är i alla fall att klippa ned naglarna igen och sedan använda Acos special gel för torr hårbotten. Den är toppenbra och håret blir inte fett utav det! :)

No comments:

Post a Comment