Monday, December 26, 2011

Lord of the Rings Extended Blu-Ray



I helgen har vi sett Lord of the Rings triologin. Min pojkvän köpte den förlängda blu-ray versionen till mig i sommras men vi har inte haft tid att titta på fimerna försän nu. Under tiden som den fösta filmen gick så började både jag och Cheryl misstänka att denna version hade nya scener. Så var också fallet. Det är ju en förlängd version men jag förväntade mig inte att den skulle vara ännu mer förlängd än DVD-versionerna. Hade jag vetat detta hade jag nog velat se filmerna tidigare. Den första filmen är 20 minuter längre än den förlängda DVD versionen och de andra två är 12 minuter längre. Detta gör att de blir betydligt mycket längre än bio-versionerna av filmerna och det är många delar som förklaras mycket bättre. För ett fan som jag är detta såklart väldigt roligt!


2 comments:

  1. sv. tack! ja, det tycker jag också! :)
    Jag typ dränkte mitt hår i hårspray (det är inte roligt när man har en frisyr man inte haft tidigare, och så börjar den falla och ju mer man försöker fixa den desto mer förstörs det), det var inte kul att borsta ut sen XD (har inte haft hårspray på månader!)

    ReplyDelete
  2. sv. ja, håret blev typ torrt efteråt. Vet inte hur jag kunde använda det varje dag tidigare xD
    Men visst är det bra att det finns ibland.

    ReplyDelete