Saturday, December 31, 2011

Layout

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3319570/wilds-of-my-heart?claim=9cbewuzuy66">Follow my blog with Bloglovin</a>

Jag har verkligen svårt att bestämma mig för hur bloggen ska se ut. Inspirationen känns som bortblåst och jag vet inte vart jag ska börja. Denna enkla layout är den enda som känns bra för tillfället, men som jag vet att jag ändå inte vill ha i det långa loppet. Det är mycket enklare att göra layouter till andra personer än till sig själv. Som den här som jag gjorde till Cheryl. Jag känner på mig att det kommer ta ett långt tag innan jag blir nöjd. Det är så roligt tycker jag, att surfa runt bland massor av bloggar och spana in massor av olika layouter. Det finns många bra och många mindre bra. Frågan är bara vilken sorts layout jag vill ha.... Jag får se vad jag hittar på. Men det vore trevligt att starta 2012 med en ny layout. :) 

No comments:

Post a Comment