Tuesday, December 27, 2011

Att vara negativ (blogg.se tankar)

Jag har nu skrivit ihop en lista med saker jag inte gillar med blogg.se. Jag gillar verkligen inte blogg.se längre och jag var väldigt irriterad redan i början när jag brörjade blogga där. Varför jag/vi stannade kvar vet jag egentligen inte. Lathet?  Mitt dokument listar upp många saker som jag tycker blogg.se brister i. Då har jag ännu inte kommenterat det allra största som verkligen får mig att himla med ögonen.

Tanken var att jag skulle lägga upp denna text här på bloggen så fler personer får reda på nackdelar med blogg.se. Men problemet är att jag verkligen inte gillar att vara negativ. Jag är ingen negativ person och därför känns det motitgt på något sätt att (kanske?) lägga upp denna text med kritik om varför jag tycker blogg.se är dåligt. Jag är irriterad och jag har inte haft en bra upplevelse med blogg.se och deras hjälpsupport. Därför vill jag klaga lite, jag vill att min röst ska få höras och läsas utav några fler än mina närmaste, men samtidigt är det något litet inom mig som tycker det är jobbigt. Det lutar dock åt att jag kommer att lägga upp denna lista. Vi får se.

Jag är glad att blogger verkar fungera mycket bättre och redan såhär fort har några saker som störde mig på blogg.se visat sig vara bättre uppbyggda här på blogger. Kanske tillslut blir det även en utvärdering av denna sida också. Borde jag kanske ha med positiva saker om blogg.se också? Det tåls att fundera på. 

2 comments:

  1. Blogg.se har verkligen en hel del nackdelar :-(

    Kul att du fastnat för bloggen, det gör mig glad :D

    ReplyDelete
  2. Håller med om blogg.se, men det tar emot att byta eftersom det verkar så svårt att få med sig den 'gamla' bloggen. Samtidigt förstår jag att du inte vill skriva värsta negativa inlägget, det skulle inte jag heller göra.

    Hmmn.. hade faktiskt missat att du flyttat, bra att du kommenterade hos mig så jag 'kom ihåg' att kolla in hos dig. Jobbit när det är så många bloggar att ha koll på, haha

    ReplyDelete